Jimmy Slowe is een vrouw.
Een halfnaakte, vrouwelijke vrouw dan nog.
En eentje die bovendien mijn Facebook-profiel fantastisch vindt.
What are the odds…
Jimmy Slowe is een vrouw.
Een halfnaakte, vrouwelijke vrouw dan nog.
En eentje die bovendien mijn Facebook-profiel fantastisch vindt.
What are the odds…
Ik had het niet duivelser kunnen bedenken…
Hier zou ik de click through-percentages wel eens van willen zien…
My monday morning happy face!
Hoera, ik ben weer mezelf!
Dank u wel Jessica van de Luminus-klantendienst!
Deze morgen kregen we de data voor het jaarlijks verlof door.
Awel, daar, onder dat rode bolleke, daar zaten wij deze vakantie. Het is maar dat je het weet.
Ben ik nu one lucky bastard of hoe zit het? Samen met 4 anderen die met naam en toenaam in deze mailing staan, ben ik toch wel bij de gelukkigen die mogelijk wel eventueel, als het toch een heel klein beetje meezit, kans kunnen maken op deze o zo fantastische schuimwijn.
Wel, Nieuwsblad, mijn hartje wordt er wederom week van!
Gieren!
(via @FrankNaessens)
Dat het fout kan lopen online weten we allemaal. Ik ben dan ook de laatste om de vinger te wijzen. Maar soms is de manier waarop het fout loopt toch wat van bedenkelijke aard.
Zo wil @PartyplannersBE volgens mij duidelijk aantonen dat ze op Twitter aanwezig zijn door een iPad weg te geven. Retweet hun bericht en win een iPad. Beetje flauwe manier om volgers te winnen, maar ach, we doen allemaal lekker mee, want als er te winnen valt: Dan zijn we er graag bij!
Als het moment suprême is aangebroken is de winnaar @investor2011 er eentje van een heel bedenkelijke soort. Uiteraard schiet Twitterend Vlaanderen wakker en nog geen 5 minuten later, hebben we een tweede werkelijke winnaar @Kodel, de arme mens: hij loopt zowaar vertragingen op door een Twitter-storm.
Diep van binnen toch wel een grappige gebeuren deze ochtend: Twitterende firma’s die er toch niet zo veel kaas van gegeten hebben, verdachte winnaars en te betreuren echte winnaars. Een iPad met een bijsmaakje…
Persoonlijke mailings, ik word er altijd een beetje week van. De boodschap op zich is al hartverwarmend. Ja, lieve schrijfster aan de andere kant, ik kan me heerlijk verwarmen, ik draag vandaag voor de gelegenheid 2 paar kousen.
Ik ben bovendien dolgelukkig dat we de komende tijd weer full-colour kunnen gaan adverteren. Ons adverteerdershart bonst in ons warme lijf. Blij dat je me er ook even aan herinnert hoe dat ‘full-colour’ er ook al weer uitziet, ik was het bijna vergeten.